Seier for Testklubben IRs Gutter 14-lag i Innebandy

Postet av Per Markus Edvardsen den 6. Jul 2023

Oslo, 8. juli 2023

En strålende seier ble sikret av Testklubben IRs Gutter 14-lag i en spennende innebandymatch forrige helg! Laget viste frem eksepsjonell dyktighet og samarbeid i kampen mot rivalene fra Norrköping, som endte med en overbevisende 6-3 seier.

Fra startskuddet utviste Testklubben IRs unge innebandy-stjerner en utholdenhet og vilje til å vinne som overgikk alle forventninger. Med målrettet angrep og et robust forsvar, hadde de full kontroll over spillet gjennom hele kampen.

Særlig bemerkelsesverdig var den sterke innsatsen fra midtbanespiller Erik Karlsson, som skåret tre av lagets seks mål. Erik viste enestående ferdigheter, presisjon og besluttsomhet, noe som bidro vesentlig til lagets seier.

Treneren for Gutter 14-laget, Lena Johansson, uttalte etter kampen: "Jeg er ekstremt stolt over innsatsen og spillet fra guttene i dag. De viste stor karakter og idrettsånd. Denne seieren er en testamente til deres dedikasjon, hardt arbeid og kjærlighet for sporten."

Vi gratulerer Gutter 14-laget med denne fantastiske seieren og ser frem til å se dem i flere kommende matcher. Dette resultatet er et bevis på at fremtiden for innebandy hos Testklubben IR er i trygge hender.

Fortsett å følge med på nettsiden vår for kommende kamper og oppdateringer. Sammen støtter vi våre unge idrettsutøvere!

Med sportslig hilsen,

Oscar Svensson Klubbens president, Testklubben IR