Invitasjon til Testklubben IRs Årsmøte 2023

Postet av Per Markus Edvardsen den 6. Jul 2023

Oslo, 7. juli 2023

Vi har gleden av å invitere alle medlemmer til Testklubben IRs årsmøte 2023. Årsmøtet vil finne sted søndag, den 31. juli, i klubbhuset vårt. Dette er en viktig begivenhet i klubbens kalender, og vi håper at så mange som mulig vil være i stand til å delta.

Årsmøtet gir oss en mulighet til å reflektere over det foregående året, diskutere fremtidige planer og dele ideer. Møtet er også en plattform for medlemmene til å uttrykke sine synspunkter og bidra til klubbens fremtidige retning.

Hovedpunktene på dagsorden vil være:

• Gjennomgang av årsrapport og regnskap for 2023.
  • Diskusjon om klubbens strategiske planer og mål for det kommende året.
  • Valg av nye styremedlemmer.
  • Diskusjon om forslag og tiltak som er innsendt av medlemmene.

Hvis du ønsker å legge inn forslag til diskusjon på årsmøtet, vennligst send dem til klubbsekretær innen 24. juli.

Vi ser frem til en fruktbar diskusjon og å ta viktige beslutninger som vil forme klubbens fremtid. Etter møtet vil det bli servert enkel bevertning og det vil være en mulighet til å sosialisere med andre klubbmedlemmer.

For å sikre at vi overholder gjeldende helse- og sikkerhetsregler, ber vi alle som planlegger å delta om å registrere seg på forhånd. Du kan registrere deg via linken på medlemssidene våre.

Vi ser frem til din deltakelse og din støtte til Testklubben IR. Sammen vil vi fortsette å bygge en sterk og inkluderende idrettsklubb for alle.

Med vennlig hilsen,
Oscar Svensson