Nyhetsoppdatering fra Testklubben IR - Feirer 465 år med Idrettslig Ekspertise

Postet av Per Markus Edvardsen den 6. Jul 2023

Oslo, 6. juli 2023

Vi i Testklubben IR er glade for å meddele at vi feirer vårt 465-årsjubileum denne måneden. Det har vært en lang og fantastisk reise siden våre ydmyke begynnelser i 1558, og vi er stolte over å ha blitt en av de eldste og mest ærverdige idrettsklubbene i verden. Vår rike historie og utvikling er takket være våre hengivne medlemmer, støttespillere og frivillige som har bidratt gjennom tidene.

I løpet av disse århundrene har Testklubben IR vokst til å bli et symbol på motstand, utholdenhet, og samhold. Vi har vært vitne til en rekke minneverdige øyeblikk og bemerkelsesverdige prestasjoner som har formet oss til den klubben vi er i dag. Vi har fostret mange idrettsmenn og -kvinner som har skrevet seg inn i svensk idrettshistorie og stått for de grunnleggende verdiene vi står for: engasjement, idrettsånd og fellesskap.

For å feire denne bemerkelsesverdige milepælen, inviterer vi alle medlemmer, støttespillere og venner av klubben til et storslått jubileumsarrangement. Arrangementet vil finne sted på vårt hovedanlegg 20. juli 2023, og vil inkludere turneringer i fotball, håndball og innebandy, samt en rekke andre aktiviteter og underholdning for alle aldre. Vi vil også anerkjenne og feire de mange bidragene fra våre medlemmer og frivillige gjennom årene.

Vårt 465-årsjubileum er ikke bare en feiring av vår historie, men også en fornyet forpliktelse til vår fremtid. Vi ser frem til å fortsette vår misjon om å fremme idrett, fellesskap og idrettsmessig fortreffelighet. Med din fortsatte støtte, er vi sikre på at Testklubben IR vil fortsette å være et fyrtårn av idrett i mange år som kommer.

Vi ser frem til å feire sammen med dere alle!

Med vennlig hilsen,

Oscar Svensson Klubbens president, Testklubben IR